FAQ

Rønnest og kønnest


Dinner- og dansemusik til enhver lejlighed



Hvad kræver I af plads?

Minimum pladskrav er 4 x 2,5 m. Er der mindre plads, så gør venligst opmærksom på det i forvejen.


Hvor lang tid skal I bruge, inden I starter?

Vi ankommer normalt 1 time før aftalt start tidspunkt. I den tid skal det gerne være muligt for os at stille op og lave lydprøver. Da vi har stor erfaring, kan vi hurtigt justere til den rigtige lyd i forhold til bl.a. lokalets akustik.


Hvad skal I bruge af strøm?

Gerne CEE stik 400V/16 amp. Alternativt kan vi også bruge en ganske almindelig 230V stikkontakt - eneste krav er, at der ikke er koblet belysning, køleskab, fadølsanlæg eller lign. til. Strømudtag skal forefindes i umiddelbar nærhed af, hvor vi skal være.


Hvordan med adgangsforhold?

Så længe der ikke er besværlige adgangsforhold, og/eller vi ikke skal spille i en kælder eller på en 1. sal og lign., så gælder de angivne priser. Gælder noget af foranstående, så forvent en lille merpris. Vi oplyser gerne et evt. tillæg på forhånd i f.t. de konkrete adgangsforhold.


Vi skal holde vores fest i et telt. Hvad skal vi være opmærksom på?

Det er altid hyggeligt at spille i et telt - dog er der et par ting, I skal være opmærksom på. Vi skal stå på et helt fast gulv opbygget af paller, hvorpå der er skruet spånplader fast (et alm. teltgulv er ikke stabilt nok) - min. 4 m. i bredden og 2 m. i dybden. Pallerne skal naturligvis være i vater og vage. Indgang til teltet skal være min. 3 m. fra vores "område". Ligeledes skal der være varme, der hvor vi skal stå. Strøm skal være fremført med jord. Se tillige de øvrige FAQ'er her på siden.


Vi har et sanghæfte. Skal I have det inden?

Det er normalt ikke nødvendigt, men det er selvfølgelig altid bedst at være på den sikre side, så det må I meget gerne sende. Det samme gælder, hvis det er "egnssange".


Er det muligt at låne en mikrofon?

Hvis der skal bydes velkommen, holdes tale og lign., så stiller vi gerne en mikrofon til rådighed - ellers ikke......


Er der mulighed for ekstra time(r)?

Ja......


Hvornår/hvordan afregner vi?

Afregning finder sted umiddelbart efter arrangementets afslutning - enten kontant eller via MobilePay. Det er også muligt at overføre vores honorar via netbank - blot skal det være registreret senest to dage før arrangementet. Vi har desværre ingen dankort-terminal og modtager ej heller check.

Rønnest og kønnest  |  Michael: tlf. 40 53 66 78  |  Ingrid: tlf. 22 12 12 82  |  Copyright © 2013-2019 - All Rights Reserved